Zaledwie 120 km od mega miasta Santa Cruz de la Sierra znajduje się urocze artystyczne miasto Samaipata. Idealnie położone w dolinie między pasmami Andów i lasami deszczowymi Amazonii w Parku Narodowym Amboro, miasto to stało się idealną ucieczką dla mieszkańców Santa Cruz i turystów, którzy przyjeżdżają, aby cieszyć się jego licznymi atrakcjami
Samaipata jest idealną bazą wypadową do odkrywania niesamowitego wachlarza światowej klasy atrakcji turystycznych, jej chłodniejszy klimat, przyjazna atmosfera i krajobrazy sprawiają, że wielu turystów po prostu nigdy nie wyjeżdża

WYCIECZKI Z SANTA CRUZ DO SAMAIPATA OBEJMUJĄ
Wycieczka jednodniowa
Odbiór z hotelu i malownicza przejażdżka do miasta Samaipata, naszym pierwszym przystankiem są imponujące wodospady Las Cuevas, gdzie mamy kilka godzin pływania przed zatrzymaniem się na lunch w mieście Samaipata, po obiedzie zwiedzamy Muzeum El Fuerte a następnie wybierz się na wycieczkę z przewodnikiem po wpisanych na Listę Światowego Dziedzictwa Ruinach Pre Incan El Fuerte, które są jednymi z najbardziej imponujących we wszystkich Amerykach, wypatruj często widywanych Andyjskich kondorów, wróć do Santa Cruz około 1830 roku.

2 DNI / 1 NOC
DZIEŃ 1
Odbiór z hotelu w SCZ i ciesz się malowniczą jazdą do Samaipata, pierwszy przystanek to wodospady Las Cuevas, obiad, następnie wizyta w Muzeum El Fuerte, 2-godzinna wycieczka z przewodnikiem po ruinach El Fuerte.
DZIEŃ 2
Śniadanie, a następnie udaj się do Parku Narodowego Amboro, gdzie spotkamy jedno z niewielu miejsc na świecie, aby zobaczyć spektakularne lasy starożytnych gigantycznych paproci, wypatruj dzikich zwierząt, ponieważ widziano tu niedźwiedzie okularowe i pumy, wracamy na lunch wcześniej powrót do SCZ wieczorem.

3 DNI / 2 NOCE
DZIEŃ 1
Odbiór z hotelu i malownicza przejażdżka do Samaipata, pływanie w wodospadach Las Cuevas, a następnie lunch w Samaipata, wizyta w El Fuerte Musuem i 2-godzinna wycieczka z przewodnikiem po ruinach El Fuerte.
DZIEŃ 2
Hotel Odbierz i wyrusz do najlepszego na świecie obszaru widokowego Andyjskiego Condor, najpierw mamy 2 godziny jazdy widokowej do podstawy naszej wędrówki, zanim rozpoczniemy 5-godzinną i wymagającą wędrówkę na szczyt doliny, gdzie czekamy, aby obserwować te majestatyczne ptaków, w ciągu jednego dnia odnotowano ponad 100 kondorów, zwykle w zakresie od 5 do 25 dziennie. Po wędrówce, jeśli czas na to pozwoli, odwiedzimy spektakularne wodospady La Pajcha, aby się ochłodzić.
DZIEŃ 3